תמיכה טכנית

מידע כללי

ביה"ס להנדסאים מעמיד לשירותך כסטודנט, מגוון אמצעים טכנולוגיים ומערכות מידע
ניתן לגשת לכל מערכות המידע הן מתוך הקמפוס והן מחוצה לו
באמצעות שם המשתמש והסיסמה האישיים דרך שירות מידע אישי

מענה טלפוני 
ימים א'-ה' בין השעות 09:30 - 12:00 ו 13:30 - 14:30, ובימי ו' ובערבי חג בין השעות 9:00 עד 11:00.
טלפון המוקד: 08-6789161.

*היחידה למערכות מידע מפעילה מוקד תמיכה לצורך מתן מענה בנושאים טכניים הנוגעים לעבודה עם מערכות המידע העומדות לרשות הסטודנטים.
*התמיכה הטכנית מוגבלת לנושאים הנוגעים לציוד ולמערכות המופעלות ע"י המכללה בלבד. לא ניתנת תמיכה טכנית לציוד או לתוכנות פרטיים של הסטודנט.

מגוון האמצעים והמערכות העומדות לשירותך

  • מעבדת מחשבים לתרגול עצמי -מבנה 6 אולם 102
  • גישה לאינטרנט אלחוטי ברחבי הקמפוס
  • מידע אישי: מערכת שעות, מבחנים, עדכון פרטים וכדומה
    • תיבת דוא"ל אישית ושירותי Google Apps
    • מערכת לניהול למידה - Moodle
    • אפליקציית מידע אישי למכשירי טלפון חכמים Learnet Ashkelon
    •  מחשב אישי וירטואלי- המחשב שלי
    • גישה לכרטיס קורא בספרייה- חיפוש, צפייה, הארכת השאלות, הזמנת ספרים
    • מאגרי מידע מקוונים
 
 

בית הספר להנדסאים - המכללה האזורית אשקלון
רח' יצחק בן צבי 12, ת"ד 1071 אשקלון, מיקוד 78461
טל’: 08-6789182/4  |  08-6789185
9990*
פקס: 08-6789183
בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | כרטיס פייסבוק עסקי סטודיו רותם-בר: rotembarstudio.com